i-tech

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

فال روزانه 27 / 05 / 1393


فروردین


امروز باید خود را برای یک روز پر ماجرا آماده کنید. در این اواخر تنش های زیادی را تجربه کرده اید و دوباره امروز ممکن است در ورطه امتحان قرار گیرید. بهتر است به سلامت خود اهمیت زیادی بدهید و از انرژی هایی که کائنات در اختیار شما قرار می دهند نهایت استفاده را ببرید تا آرام باشید. در مورد رویدادها خیلی زود تصمیم گیری نکنید. برای کارهای خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید سرفرصت و درست به آنها رسیدگی کنید. امروز خیلی حس عاشقانه ندارید اما به این مفهوم نیست که حالتان با معشوق خوب نیست. فقط یک روز معمولی در کنار هم دارید که همین هم خوب است.

۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۹
I-tech

فروردین

این را بدانید که همیشه کنترل اوضاع نمی تواند به دست انسان باشد. مواقعی در زندگی هستند که باید عادت های بد را کنار گذاشت تا بتوان سالم تر و راحت تر زندگی کرد. ترک عادت دشوار است اما شما توانایی ذاتی آن را دارید. برخی واقعیت ها در زندگی وجود دارند و به جای مبارزه با آنها، بهتر است تسلیم باشید. اگر در محل کار کسی هست که می خواهد شما را متقاعد کند کاری که او می خواهد را انجام دهید، بهتر است روی آن تامل داشته باشید و سریع تصمیم گیری نکنید. در مسایل عاطفی کمی بی حوصله هستید و حرف چندانی میان شما وجود ندارد. شاید هم فقط در یک تضاد فکری با هم هستید و این موجب می شود تا زیاد با حرف های هم موافق نباشید.

۰ نظر ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۴
I-tech

فروردین

یک رور عالی و شاد در انتظار شما است. همه چیز بسیار خوب پیش می رود و انرژی های فضا بسیار زیاد هستند. برای برنامه ریزی یا سرمایه گذاری مالی نیز زمان بسیار مناسبی است. حتی می توانید به تغییر دکوراسیون خانه خود نیز فکر کنید زیرا ایده های جالبی در سرتان هست. با اطلاعاتی که امرو زدر محل کار خود دریافت می کنید، می توانید فاز فکری خود را تغییر دهید و پیشرفت های بیشتری داشته باشید. در مسایل عاشقانه، شاید کمی با هم رقابت کنید. هر کدام دوست دارید بگویید نظرات شما سازنده تر و بهتر است از دیگری است. اما این مساله موجب ناراحتی نمی شود. حتی شاید باعث نزدیک تر شدن شما به هم نیز بشود.
۰ نظر ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۸
I-tech
فال روزانه 17 / 05 / 1393

فروردین

امروز به سوی اهدافی که در سر دارید حرکت کنید. برای سرمایه گذاری بهترین زمان است. درآمد خود را بیهوده هدر ندهید و از خرید وسایل غیرضروری پرهیز کنید. برای پیشرفت های  بیشتر باید روابط اجتماعی خود را توسعه دهید. تا می توانید با انسان های جدید و کارشناس دوستی برقرار کنید. یا به دیدار دوستان قدیم خود بروید. این را بدانید که امروز باید برای خود هدف تعیین کنید تا بتوانید در یک مسیر درست پیش بروید. در مسایل عاطفی، امروز می توانید ریشه مشکلات خود را بیابید. خوشبختانه از نظر احساسی در شرایط متعادل قرار دارید و می توانید با شریک عاطفی خود منطقی و صحیح صحبت و این مشکلات را برطرف کنید

۰ نظر ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۷
I-tech

فال روزانه امروز 16 مرداد 93  فال روزانه متولدین فروردین , فال روزانه متولدین اردبیهشت ,فال روزانه متولدین خرداد ,فال روزانه متولدین تیر, فال روزانه متولدین مرداد, فال روزانه متولدین شهریور ,فال روزانه متولدین مهر, فال روزانه متولدین آبان, فال روزانه متولدین آذر, فال روزانه مت

فروردین:

دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.

۰ نظر ۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۹
I-tech

فال امروز 15 مرداد سال 93

فال متولدین فروردین

شما هنگامی که صحبت‌هایتان را با دیگران دارید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. با قاعده‌های زندگی هم گام شوید.

۰ نظر ۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۰
I-tech

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز قرار است در کلاس یا جمع از افراد حضور داشته باشید، هر لحظه منتظر تیر انتقادی از طرف آنها باشید. این کار از نظر شما بسیار ناراحت کننده و آزاددهنده است و تلاش می کنید تا آن را خاموش کنید. اما بهترین کار این است خیلی عصبانی نشوید و با لبخند به آن خاتمه دهید. با پیاده رفتن به سمت خانه تا حد زیادی می توانید این ناراحتی را فروکش کنید. امروز این شهامت را دارید تا تجربه های جدیدی در رابطه عاطفی خود داشته باشید. بهتر است برخی از عادت های گذشته را کنار بگذارید و از لحظه های با هم بودن به روشی دیگر بهره بگیرید.

۰ نظر ۱۴ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۹
I-tech

فال روزانه 13 / 05 / 1393


فروردین

امروز یاد می گیرید محکم تر باشید و دست از اعتراض کردن بردارید. باید همسوی دیگران و جریانات زندگی حرکت کنید تا بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. اگر رویداد ناخوشایندی برایتان پیش می آید به جای نگاه کردن به جنبه منفی آن، سعی کنید از آنها درس بگیرید و برای آینده خود تجربه جمع کنید. در محل کار اگر موضوعی هست که ناراحتتان می کند، بهتر است سکوت کنید. از اینکه چند کار همزمان را به عهده بگیرید هراس نداشته باشید. با آرامش کارهایتان را انجام دهید. در مسایل عاشقانه نیز این را بدانید که دو طرف نباید شبیه هم باشند و شبیه هم فکر کنند. به جای ناراحتی یا تعصب بی مورد، از علاقه خود حرف بزنید و در کنار هم شاد باشید.

اردیبهشت

امروز تقسیم کار کنید تا بتوانید به خوبی از عهده کارها بر بیایید. توان انجام کارهای بسیاری دارید و می توانید شاهد پیشرفت در شغل خود باشید. بهتر است ارتباط های اجتماعی خود را گسترش دهید تا بتوانید دیدگاه های جدید بیابید و برای نتیجه بهتر، برنامه ریزی های دقیق تری داشته باشید. شاید به فردی علاقه مند شده باشید که نمی دانید آیا شما را دوست دارد یا خیر. بهتر است مراقب باشید. اگر فرصت حرف زدن با هم را داشتید، مراتب احتیاط را رعایت کنید تا فعل های شما دستوری و یک طرفه نباشند.

۰ نظر ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۲
I-tech

اس ام اس و پیامک عاشقانه

sms asheghane 93

گرفتن دستانت ارامشم میدهد عشقم...حتی اگر عالم و آدم پشت سرم دنبال گرفتن دستانت از دستانم باشند...سردی دستات شاید از گرمای وجود دیگریست

.

.

اس ام اس عاشقانه تک مرداد 93

Sms

.

.

لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

sms 93

.

.

برای توووووووو ........

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ! کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم . . .

برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه .. تو زیباترین آرزوی منی

.

.

اس ام اس های بسیار زیبای عاشقانه sms tak

.

.

من اگرعروس توباشم..دیگرهیچ لباسی برازنده ی اندام من نخواهدبود!آغوش توتمام قدمن رادربرخواهدگرفت..

۰ نظر ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۱
I-tech

اس ام اس جوک خنده دار مرداد 93

.

.

.

مورد داشتیم طرف 1روزتمام روی کیبورد دنبال دکمهf13 میگشته :-|
مدیونی فکر کنی من بودم :-(

.

.

اس ام اس جوک ورزشی

جوک استقلالی

.

.

یعنی این روی استقلالیامنوکشته دوبارتودربی 4تایی شدن یه بارم سوبله چوبله بعد به ما 4نشون میدن :|
یعنی من این روی استقلالیارو داشتم یک نفری به اسرائیل حمله میکردم:|

.

.

اس ام اس خنده دار مرداد 93

sms jok

.

.

این پسرایی که هستن تو شلوغی پله برقی مترو یه هنذفری(هنسفری،حسن فری ؛خدایی بلد نیستم!)میذارن تو گوششون 2هزارتا پله رو پیاده میرن بالا، اینا خیلی لطیف و حساسن قبلا هم یه شکسته عشقی وحشتناک خوردن اینا گناه دارن باهاشون خوب باشید

.

.

اس ام اس خنده دار فانتزی من اینه!.

.

فانتزیم اینکه یه بار که دارم از تو خیابون رد میشم . . .همینطور که دارم راه میرم یدفعی چشمم بخوره به دوتا پسره که دنباله یه دخترن. . .بعدش اون لحضه فردین بازیم گل کنه بدو بدو برم سمته ماشینو اون پسری که سمته راننده هستشو بیارمش بیرون تا میخوره بزنم بعدش دوستش بیاد از پشت بهم چاقو بزنه بعد اونا فرار کنن. . .دختره هم بیاد بالا سرمو بهم بگه لطف کردین بعد یه لحظه شبیه این فیلم هندیا تو یه نگاه عاشقش بشمو اونم عاشقم بشو . . . و من تو افق محو شدمو. . .خخخخ!لایک؛انشالله اتفاق بیفته برات.لایک؛میفته حتما

.

.

اس ام اس جوکهای خنده دار و بامزه

sms jok khande dar

.

.

پسره اسم دوس دخترشو سیو کرده A10A
بعد از تحقیقات عظیم محققان دریافتند
اسمش آتنا بوده!!!!!!

۰ نظر ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۹
I-tech