i-tech

فال روزانه 09 / 05 / 1393

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ


فروردین

کمی لجاجت در رفتار شما وجود دارد که در مسایل کاری می تواند برایتان مشکل ساز شود. بهتر است کمی از سرسختی خود کم کنید. به جای اینکه به مسایل منفی بنگرید، روی برنامه های آینده خود تمرکز کنید. خوبی ها را ببینید و بیشتر آنها را به خود جذب کنید. زمان خوبی برای برنامه ریزی روی اهداف است. برای موانع احتمالی نیز راهکار در نظر بگیرید. در مسایل احساسی حرف خود را بزنید. این را بدانید که عشقتان همه جانبه شما را دوست دارد و هر کاری می کنید برای او جذابیت دارد. از این انرژی های خوب به نفع خود بهره بگیرید.

اردیبشهت

شجاعت را سرلوحه کارهای امروز خود قرار دهید. زانوی غمی که بغل کرده اید را کنار بگذارید و خلاقیت های خود را نشان دهید. شما ایده های بسیار خوبی در سر دارید، آنها را برای همکاران مطرح کنید تا به نتایج موردنظر برسید. تغییرات بزرگی در حال روی دادن هستند که شما را به سمت موفقیت سوق می دهند. گوش به زنگ همه رویدادها باشید و فرصت ها را شکار کنید. در مسایل عاشقانه بهتر است واقع گرا باشید. اگر فردی را دوست دارید، خود را در عشق گم نکنید و نرمال تر رفتار کنید. اگر به دنبال یافتن یار جدید هستید نیز امروز می تواند فرصت مناسبی باشد.

خرداد

روحیه مهربان شما می تواند ارتباطات بسیار خوبی برایتان رقم بزند. از محبت های دیگران قدردانی کنید تا بیشتر مورد توجهشان واقع شوید. یک روز بسیار شاد و عالی در پیش دارید. کارهای خود را در محل کار به دیگری بسپارید و به خودتان استراحت دهید. در مسایل عاشقانه بسیار شیفته فرد مورد علاقه خود شده اید و نمی توانید یک لحظه هم به او فکر نکنید. از این انرژی خوب نهایت استفاده را ببرید و در کنار هم یک روز عالی و پرخاطره رقم بزنید.

تیر

امروز همه چیز بسیار عالی است. هیچ فرصتی برای شاد بودن را از دست ندهید. در مسایل کاری نیز اعتماد به نفس بسیار خوبی خواهید داشت و می توانید ایده های خلاقانه بسیار عالی ارائه دهید. بهتر است از همان ابتدای صبح برای کارهای در پیش رو برنامه ریزی و روی خط آنها حرکت کنید. البته شاید در میانه روز با کمی مشکل مواجه شوید، اما زود برطرف می شوند و جای هیچ نگرانی نیست. امروز به قدری احساسات عاظقانه شما زیاد است که احساس می کنید بیش از هر زمان دیگری عاشق شریک عاطفی خود هستید. این همه اشتیاق را به او نشان دهید اما زیاده روی هم نکنید.

مرداد

روز سرشار از خنده و خوشحالی در انتظار شما است. ارتباطات خود را گسترش دهید و تا می توانید در جمع های دوستانه یا کاری حضور داشته باشید. حتی می توانید دوستان یا خانواده را به خانه خود دعوت کنید و در کنار آنها شادی وصف ناپذیری را تجربه کنید. خندیدن یکی از مسایلی است که امروز با آن شاد خواهید بود. این همه انرژی مثبت روی کار شما هم تاثیر مثبت می گذارند. در مسایل عاشقانه نیز همه عشق و محبتی که به شریک عاطفی خود دارید را به او نشان دهید. با هم بیرون بروید و از نیروی عشق برای استحکام بیشتر رابطه خود بهره بگیرید.

شهریور

امروز قدرت جاذبه شما بسیار زیاد است. می توانید همه را با رفتار خود جذب خود کنید. از این فرصت برای ارتقا کاری خود بهره بگیرید. با انسان های جدید ملاقات داشته باشید، لبخند بزنید و ایده های خلاقانه خود را به دیگران ارائه کنید. شتابزدگی بسیاری که در روزهای گذشته داشته اید را کنار بگذارید. این مساله موجب می شود تا بتوانید با تمرکز بالاتر کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید. از نظر عاطفی، شاید دچار منفی گرایی شده باشید. اما صبر را پیشه خود کنید. باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا بتوانید در رابطه های عاطفی موفقیت بیشتری داشته باشید. واقع گرا و امیدوار باشید.

مهر

خنده کلید هر دردی است. امروز تا می توانید شاد باشید و در هر فرصتی لبخند بزنید. همه مسایل زندگی برایتان زیبا خواهد بود و این انرژی زیادی را به قلب شما جاری می کند. امروز از مسایل عاشقانه و هنری بسیار لذت خواهید برد. می توانید شعر بنویسید یا به گالری هنری بروید و این حس علاقه را ارضا کنید. در مسایل کاری نیز با دید مثبت می توانید روز کاری خوبی برای خود رقم بزنید. ایده های خلاقانه خود را با اعتماد به نفس ارایه دهید. در مسایل عاشقانه بسیار موفق خواهید بود. می توانید با هم بیرون بروید و شادی زیادی را تجربه کنید. اگر هم مجرد هستید، در دورهمی های دوستانه فرصت آشنایی با یک فرد مناسب را خواهید داشت.

آبان

حس خوشحالی و آرامش بسیاری در خود دارید که بسیار لذت بخش است. می توانید بخشی از روز خود را در میان کودکان سپری کنید و همپای آنها از زیبایی های دنیا لذت ببرید. از ابتدای روز برای کارهای خود برنامه ریزی کنید و به طور دقیق بر اساس آنها پیش بروید. لیاقت این را دارید در محل کار به مقام بالاتر برسید. بنابراین از موانع نهراسید و با دیگران هم درگیر نشوید. در مسایل عاشقانه، می توانید با هم بیرون بروید و یک شام عاشقانه صرف کنید. محبتی که در شما است، موجب عمیق تر شدن رابطه تان می شود.

آذر

امروز جدیت را کنار بگذارید. می توانید در خانه بمانید و استراحت کنید. از این مساله به هیچ عنوان عذاب وجدان نگیرید. حس های عاشقانه شما زیاد هستند و این موجب می شود تا با اطرافیان ارتباط بسیار خوبی داشته باشید. همیشه لبخند بزنید و مشکلات را بزرگ نکنید. در محل کار می توانید با اعتماد به نفس در مورد ایده های خود حرف بزنید. احتمالا مورد توجه مدیر شما قرار خواهد گرفت. در مسایل عاشقانه نیز که یک روز بسیار خوب در پیش دارید. اگر مجرد هستید، با فردی آشنا می شوید که بسیار از نظر فکری و روحی به شما شباهت دارد.

دی

امروز احساس می کنید دیگران بسیار خودخواه شده اند و حقی برای اطرافیان خود قایل نیستند. این مساله تا اندازه ای شما را عصبی و کلافه می کند. اما ناامیدی و شکایت از دیگران کمکی به شما نمی کند. بهتر است به جای اعتراض، روی کارهای خود تمرکز کنید. روش های کاری خود را تغییر دهید تا با سرعت بیشتری به جلو پیش بروند. البته بیش از توان خود از خود انتظار نداشته باشید تا دچار استرس نشوید. در مسایل عاطفی، فرد خاصی همه فکر شما را مشغول کرده است. می توانید جسارت به خرج دهید و در مورد احساس خود به او بگویید. اگر توان آن را ندارید، کمی بیشتر صبر کنید تا موقعیت بهتری نصیبتان بشود.

بهمن

امروز می توانید با انرژی های مثبت و دید مثبت به زندگی و مسایل روزمره، روز شاد و خوبی برای خود رقم بزنید. به دید زیبایی شناختی به اطراف بنگرید و مسایلی که مورد توجهتان هستند را تحسین کنید. شما این توان را دارید تا دیگران را به خود جذب کنید. از قدرت محبتی که در دلتان هست برای توسعه ارتباط اجتماعی خود بهره بگیرید. در مسایل کاری هم بدانید که با کار گروهی می توانید بیشتر موفق باشید. در مسایل عاطفی رابطه شما کمی عجیب شده است. شاید به یک ثبات یا روزمرگی رسیده باشید. شاید هیجان زیادی را امروز شاهد نباشید اما می توانید در کنار هم خوشحال باشید و همین برای استحکام رابطه تان کافی است.

اسفند

از رخوتی که در روزهای گذشته گرفتار آن بوده اید بیرون بیایید. امروز زمان خندیدن و شادی کردن است. از قدرت جذابیت خود برای جلب توجه اطرافیان بهره بگیرید. با حرف های دلنشین، ارزشمند و لبخند می توانید ارتباطات خود را توسعه دهید. در محل کار با همکاران سازش و همکاری داشته باشید. ایده های خود را بیان و با افراد متخصص مشورت کنید. در مسایل عاشقانه نیز امروز این شهامت را پیدا خواهید کرد تا در مورد علاقه تان به فرد خاص، حرف بزنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی