i-tech

فال روزانه 1393/05/14

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ق.ظ

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز قرار است در کلاس یا جمع از افراد حضور داشته باشید، هر لحظه منتظر تیر انتقادی از طرف آنها باشید. این کار از نظر شما بسیار ناراحت کننده و آزاددهنده است و تلاش می کنید تا آن را خاموش کنید. اما بهترین کار این است خیلی عصبانی نشوید و با لبخند به آن خاتمه دهید. با پیاده رفتن به سمت خانه تا حد زیادی می توانید این ناراحتی را فروکش کنید. امروز این شهامت را دارید تا تجربه های جدیدی در رابطه عاطفی خود داشته باشید. بهتر است برخی از عادت های گذشته را کنار بگذارید و از لحظه های با هم بودن به روشی دیگر بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از اطرافیان و دوستان خود ناامید می شوید و همین باعث می شود تا بیرون و مثلا کافه بروید و برای تسکین ناراحتی خود پول زیادی خرج کنید. از روی عصبانیت و ناراحتی غذای زیادی می خورید. اما مراقب خودتان باشید. این کار را انجام ندهید زیرا نتیجه ای جز درد معده و ناراحتی های جسمانی در پی ندارد. به جای این کار پیاده روی یا ورزش کنید و با موسیقی شاد خود را از این هوا بیرون بیاورید. امروز با فرد دلخواه خود بیرون می روید. اگر دوست دارید حسابی دلش را ببرید، بهترین لباس های خود را بپوشید تا با دیدن شما هیجان زده شود. عطر خوب و آراستگی باعث می شود تا حس خوبی به خود و او بدهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به قدری حس ناامیدی و غم در وجودتان رشد می کند که دوست دارید از دوستان، فامیل یا حتی فرد موردعلاقه تان دوری کنید. امروز انرژی بسیاری دارید اجازه ندهید این حس های منفی شما را از بهره گرفتن از این انرژی محروم کنند. ورزش، پیاده روی یا دویدن در پارک یا فضای سبز بهترین چاره است. با این کار هم بیرون و در میان آدم ها هستید و هم استرس را از خود دور می کنید. امروز تصمیم گیری در مورد رابطه عاشقانه تان برایتان کمی دشوار می شود. اما با صادقانه حرف زدن با هم می توانید بسیاری از مشکلات را حل و شادی را دوباره به رابطه خود بازگردانید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز نمی توانید به راحتی میان کارهای خانه و مسوولیت های شغلی خود تعادل برقرار کنید. امروز احساس می کنید قدرت کافی ندارید و این مساله باعث می شود تا عصبانی و غمگین شوید. سعی کنید درست فکر کنید و با احساسات موقت موقعیت های آینده خود را از دست ندهید. بعدازظهر بیرون بروید و در میان آدم های جدید، لحظه های شاد و پرانرژی را تجربه کنید. اگر قرار است میان دونفر که دوستشان دارید یکی را انتخاب کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ واقعیت این است که انرژی های امروز شما را به سمت فردی می کشاند که ساکت و ژرف اندیش تر است و چشمان تیره تری هم دارد. او با معیارهای قلبی شما بسیار جور است و حالتان با او خوب خواهد بود.

فال روزانه متولدین مرداد

تلفنی از راه دور خبری به شما می رساند که باعث ناراحتی شما می شود. این عصبانیت در شما به وجود می آید و ممکن است حتی با مخاطبی که با شما تماس گرفته است مشاجره هم کنید. اما به هیچ وجه این کار را انجام ندهید. این فرد فقط مامور است و معذور. او خبررسان است و در روند آن خبر هیچ دخالتی نداشته است. شاید اگر به دیدار یک دوست یا حتی همسایه خود بروید، آرام تر شوید. با پیاده روی نیز می توانید روح ناآرام خود را آرام کنید. امروز به این نتیجه می رسید رابطه دونفره شما به کمی هیجان و تحول نیاز دارد. البته با فکر کردن کاری از پیش نمی رود و باید بیرون بروید و واقعا دست به کار خلاقانه ای بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

استرس های زیادی که دارید باعث می شود تا با عصبانیت از خواب بیدار شوید و این مساله هیچ دلیل مشخصی هم ندارد. البته شاید در نتیجه خوابی باشد که شب قبل دیده اید و این باعث می شود تا بخواهید آن را تحلیل کنید. نتیجه آن یافتن دلیل عصبانیت ناخواسته شما است. خبرهایی که در مورد مسایل مالی می شنوید نیز تا حد زیادی شما را آشفته می کنند. اما سخت نگیرید و با پیاده روی به خود آرامش بدهید. امروز محو جذابیت های اطراف خود می شوید. یکی از آنها فردی است که با نگاه خود فکر شما را مشغول می کند. اما می دانید این رابطه نمی تواند شما را راضی کند و در دل خود به آینده آن بدبین هستید و به همین منظور قدمی پیش نمی گذارید. اما بد نیست کمی بهتر به مسایل نگاه کنید و دیدگاه خود را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین مهر

شریک کاری یا عاطفی شما کمی عصبانی و ناراحت کننده رفتار می کند و این در روحیه شما تاثیر منفی دارد. اما را بدانید اگر با او رفتار خوب داشته باشید، یا کار مثبتی برایش انجام دهید عصبانتیش کاهش پیدا خواهد کرد. تا زمانی که خشک او فروکش کند در کنارش بمانید و با او خوش رفتاری کنید. برای بیرون رفتن و معاشرت با انسان های جدید، روز مناسبی نیست. بهتر است تا فردا دست نگه دارید و هیچ دعوتی را قبول نکنید. رویدادهای امروز باعث می شود تا با خود فکر کنید رابطه عاشقانه تان به کجا می رود و چه آینده ای در پیش دارید. اگر از این رابطه خسته و کسل شده اید شاید بد نباشد کمی از هم دور باشید و به یکدیگر فرصت دهید تا کمی جدا از هم زندگی کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز هیجان و اضطراب بسیاری در وجود خود احساس می کنید. هنگامی که بحث عشق و عاطفه به میان می آید برایتان سخت است تصمیم گیری کنید. امروز هم از همه روزها بدتر. از نظر روحی به دنبال یافتن یک رابطه جدید هستید و دوست ندارید خود را محدود کنید. باید بدانید کارهای بزرگ و مهمی در انتظار شما هستند. شاید لازم باشد برخی از مسایل را خارج از عرف و وضعیت نرمال بپذیرید و تغییراتی در زندگی ایجاد کنید. قرار ملاقاتی که امروز دارید بسیار احساسی و لطیف پیش خواهد رفت و از این موضوع بسیار خوشحال می شوید. صداقت و احساسات برایتان ارزش بسیاری دارند اما زیاد که می شوند روی اعصابتان هستند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس می کنید به دوران نوجوانی و مدرسه باز گشته اید. خوب است برای واقعی تر کردن این حس دوستان دوران مدرسه خود را دور هم جمع کنید و با آنها از گذشته ها و خاطرات ناب خود صحبت کنید. امروز به طور کلی حس نوستالوژیک فضا زیاد است و شما نیز در آن غرق می شود و لذت هم می برید. با اینکه در رابطه عاشقانه کنونی خود خوشبخت و شاد هستید، اما باز امروز ذهنتان به قدیم و رابطه عاشقانه ای که در گذشته ها داشته اید، می رود.

فال روزانه متولدین دی

سعی کنید امروز با آدم های دمدمی، بی وفا و انسان های بی مسوولیت دم‌خور نشوید. مخصوصا اگر فردی از جنس مخالف باشد که باید حسابی حواس خود را جمع کنید. احساسات لطیف و شکننده شما با وجود این آدم ها خدشه دار می شوند. نباید روز خود را با بی وفایی های اینگونه افراد خراب کنید. دوستان جدید و انسان های صادق و وفادار پیدا کنید و وقت خود را با آنها سپری کنید. ترجیحا امروز از احساسات خود خرج نکنید و برای دیگران مایه نگذارید. امروز این فرصت را خواهید داشت تا با فردی که از نظر عاطفی هنوز به او وابسته هستید، حرف بزنید و برخی مشکلات میان خود را از بین ببرید. اگر خودتان نیز حس گناه دارید، بهتر است از نو آغاز و شاد بودن را هم تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز این شانس را دارید تا مشکلات عشق و عاطفه را از بین ببرید. امروز را می توانید در آسمان هفتم سیر کنید و از همه انرژی های مثبت و شادی های زیاد لذت ببرید. امروز نباید به هیچ وجه به غم اجازه ورود بدهید زیرا روز شاد بودن است. کارهایی که دوست دارید را بدون هراس انجام دهید. اگر درگیر رابطه عاطفی با فردی هستید، از تلاش های گذشته او و خودتان قدردانی کنید و رابطه را به سمت بهتر شدن پیش ببرید. شاید لازم باشد برای آینده رابطه خود نیز با همفکری هم برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز عشق در هوا جاری است. هر جا را که نگاه کنید فقط عشق و عاطفه می بینید. بیرون فقط زوج هایی را می بینید که دست در دست یکدیگر در حال قدم زدن هستند. یا افرادی را می بینید که عاشقانه به هم نگاه می کنند. شما نیز راحت باشید و همه عشق خود را به فرد دلخواهتان بروز دهید. سعی کنید خیلی به خود سخت نگیرید. زندگی کوتاه است و باید شاد بود. با اینکه در رابطه کنونی خود شاد نیستید و مشکلات بسیار با هم دارید، اما احساس می کنید نمی توانید به این زودی از او جدا شوید. بهتر است اولویت های خود را یادداشت و بر اساس آنها رفتار کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی