i-tech

فال روزانه امروز پنجشنبه 1393/05/16

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

فال روزانه امروز 16 مرداد 93  فال روزانه متولدین فروردین , فال روزانه متولدین اردبیهشت ,فال روزانه متولدین خرداد ,فال روزانه متولدین تیر, فال روزانه متولدین مرداد, فال روزانه متولدین شهریور ,فال روزانه متولدین مهر, فال روزانه متولدین آبان, فال روزانه متولدین آذر, فال روزانه مت

فروردین:

دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.

اردیبهشت:

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

خرداد:

برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را اورد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی‌ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می‌توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

تیر:

شما می‌خواهید همه درباره اتفاقاتی که امروز می‌افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن باشد که شما فکرش را می‌کنید. شخصی ممکن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می‌توانید بگویید که به نظر می‌رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی کنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌های مثبت افکار خود درباره برنامه‌هایی درزندگی تان دارید تمرکز کنید.

مرداد:

ممکن است ترجیح بدهید که الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشکار شدن آن جلوگیری کنید، اما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید. با این وجود، رفتارهای غیرارادی امروز ایده خوبی نیست چرا که شما از این می‌ترسید که چیزی را که بدست آورده‌اید از دست بدهید یا فرصتی را که شما را در جستجوی عشق موفق می‌ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واکنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می‌افتد. پنهان کردن تمایلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی کنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

شهریور:

ممکن است نیاز باشد که به عقب باز گردید و کاری را که فکر می‌کردید به اتمام رسانده‌اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است که درمی‌یابید آن نیاز به کار بیشتری دارد. الان زمان این است که کاری را که شروع کرده بودید را بسازید و تمام کنید و هر کاری می‌توانید برای اطمینان انجام دهید که تلاش‌های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینکه از این موقعیت فرار کنید و پروژه جدیدی را آغاز کنید، با انجام دادن کارهای ناتمام، تا جاییکه می‌توانید زندگی‌تان را استحکام ببخشید.

مهر:

شما هیچ دلیلی برای اجتناب از عشق و عاشقی ندارید،‌ حتی اگر مطمئن نیستید که همه چیز آن طوری که آرزو می‌کردید باشند. سیاره حاکم شما که متمایل به رابطه است، تعاملات شما را با هم هماهنگ می‌کند،‌ زمانیکه اتصال ونوس – پلوتون شما را از محدوده عقلانی خارج کرده و به سمت قلمرو حواس پیش می‌برد. به جای اینکه همیشه در حال گارد گرفتن باشید،‌ در پی یافتن راهی باشید تا محدودیت‌های شما را ملایم‌تر کنند مخصوصا زمانیکه با شخص خاصی هستید.

ﺁبان:
بامسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

ﺁذر:
شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

دی:
شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

بهمن:
شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

اسفند:
شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی