i-tech

فال روزانه 19 / 05 / 1393

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

فروردین

یک رور عالی و شاد در انتظار شما است. همه چیز بسیار خوب پیش می رود و انرژی های فضا بسیار زیاد هستند. برای برنامه ریزی یا سرمایه گذاری مالی نیز زمان بسیار مناسبی است. حتی می توانید به تغییر دکوراسیون خانه خود نیز فکر کنید زیرا ایده های جالبی در سرتان هست. با اطلاعاتی که امرو زدر محل کار خود دریافت می کنید، می توانید فاز فکری خود را تغییر دهید و پیشرفت های بیشتری داشته باشید. در مسایل عاشقانه، شاید کمی با هم رقابت کنید. هر کدام دوست دارید بگویید نظرات شما سازنده تر و بهتر است از دیگری است. اما این مساله موجب ناراحتی نمی شود. حتی شاید باعث نزدیک تر شدن شما به هم نیز بشود.

اردیبهشت

امروز می توانید ارتباط های عمیق تری با اطرافیان برقرار کنید و تمرکز بیشتری روی احساسات خود داشته باشید. درک و صبوری شما بسیار افزایش می یابد و با ثبات فکری بیشتری می توانید برای کارهای خود برنامه ریزی کنید. یک روز عالی از نظر فکری در پیش دارید. از این انرژی های مثبت استفاده کنید و برای مسایل مالی یا کاری، هدف های طولانی مدت تعیین کنید. با کمک و مشورت همکاران می توانید در حوزه کاری نیز موفقیت های ارزشمندی را شاهد باشید. در مسایل عاطفی، شور و هیجان بسیاری دارید و می توانید با شریک عاطفی خود ساعت ها پای حرف بنشینید و از خوشحالی های موجود میان خود انرژی های بیشتری کسب کنید.


خرداد

امروز در مورد وسایل و دکور خانه ایده های جالبی در سر دارید. می خواهید آنها را تغییر دهید و امروز فرصت بسیار مناسبی برای این کار است. ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز امروز برایتان بسیار خوشایند است و از این رو می توانید حتی از دیدگاه آنها نیز بهره مند شوید. در محل کار، گروهی کار کردن بسیار به نفع شما خواهد بود. اما این را هم در نظر داشته باشید که عقاید دیگران نباید شما را از اهداف شما دور کند. فرصت های عاشقانه خوبی در پیش دارید. حتی ممکن است در محیط آموزشی یا کاری با فردی آشنا شوید که دقیقا با رویاهای شما هم‌خوانی دارد.

تیر

امروز ثبات فکری و احساسی بسیار خوبی دارید. این را به همه نشان دهید. لجبازی هایی که گاهی دچار آن هستید را کنار بگذارید تا بتوانید با دید باز برای آینده خود برنامه ریزی کنید. ملایمت داشتن در ارتباط گرفتن با دیگران، کلید موفقیت و آرامش امروز شما است. اگر در میان همکاران کسی هست که به خوبی نمی تواند کارهایی که از او می خواهید را درک کند و آنها را درست انجام دهید، با صبر و آرامش برای او وقت بگذارید و توضیحات لازم را برایش بگویید. در مسایل عاشقانه، چیزی در رفتار طرف مقابلتان هست که شما را آزار می دهد. امروز می توانید با ملایمت این مساله را با او در میان بگذارید و بخواهید که آن را برطرف کند. اگر در انتخاب جملات خود دقت داشته باشید، مشکلی پیش نخواهد آمد.

مرداد

مهربانی و ملایمت را سرلوحه رفتاری امروز خود قرار دهید. انرزی های مثبت بسیار در هوا جاری هستند که می توانید از آنها کمک بگیرید. شاید بخواهید در خانه تغییراتی ایجاد کنید، این کار را با مشورت دیگر اعضای خانه انجام دهید. با همفکری می توانید هم در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم اینکه همه از تغییر دکوراسیون راضی و خرسند باشند. احترام گذاشتن به دیگران در محل کار و خانه موجب شادابی بیشتر خودتان هم می شود. این مساله در حوزه عاطفی نیز مصداق دارد. با عشقتان مهربان و آرام صحبت کنید. نظرات خود را به او تحمیل نکنید و بگذارید به هر دوی شما خوش بگذرد.

شهریور

یکی از بهترین زمان ها برای خرید وسایل ارزان و باکیفیت، امروز است. اگر قصد تغییر وسایل خانه یا تغییر دکوراسیون دارید، امروز زمان مناسبی است. ایده های بسیار خوبی در سرتان هست، اما با دیگر اعضای خانواده نیز مشورت کنید. از نظرات آنها کمک بگیرید. انرژی های امروز بهترین ها را برای شما می خواهد خودتان نیز با لبخند زدن و آرام بودن، این شادی را به زندگی خود وارد کنید. اطلاعاتی که در محل کار دریافت می کنید برای پیشرفت شما بسیار مفید هستند. در فضای عاطفی بهتر است صدای خود را پایین بیاورید. این را بدانید آنچه در آرامش می توانید حاصل کنید، بسیار ارزشمندتر از مشاجره های بیهوده است. با هم حرف بزنید و نخواهید نظرات شما به دیگری تحمیل شود.

مهر

امروز شاید مشکلات و موانع متعددی را سر راه خود ببینید. اما امید خود را از دست ندهید و روحیه تان را نبازید. به دنبال راهکار برای رفع این موانع باشید. شاید تنش و مشاجره زیاد باشد اما اگر سعی کنید آرامش داشته باشید و استرس را از خود دور کنید، حال بهتری خواهید داشت. به حس ششم خود اعتماد کنید. با همکاران تعامل و ارتباط بیشتر داشته باشید تا با کمک آنها بتوانید وظایفتان را درست انجام دهید. در زندگی عاطفی نیز از داد و مشاجره بپرهیزید. شادی برخی حرف ها برایتان خوشایند نباشد، اما نیازی به بحث نیست. با آرام حرف زدن هم می توان آنها را فیصله داد.

آبان

کمی حس تنبلی بر شما غالب شده است. دوست ندارید از رختخواب بیرون بیایید. اما باید کمی حس قدرت به خود بدهید و از جا برخیزید. با دوستان برنامه ریزی کنید و بیرون باشید. اجازه ندهید بی حالی در زندگی امروز شما نفوذ کند زیرا ممکن است فرصت های خوبی را از دست بدهید. در طول روز با دیگران معاشرت داشته باشید و در محل کار نیز با همکاری گروهی کارهایتان را به انجام برسانید. به این ترتیب می توانید عصر استراحت کنید. در مسایل عاشقانه هیچ چیز بهتر است صداقت و آرامش نیست. شاید کمی استرس در وجودتان باشد یا مسایل ناراحت کننده برایتان پررنگ شده باشند. اما ذهنتان را از منفی ها خالی کنید تا روز معمولی اما خوبی در کنار معشوق داشته باشید.

آذر

برای برنامه ریزی های مالی امروز زمان مناسبی است. سهام و بورس و دارایی های خود را بررسی کنید. شاید بتوانید در یک موقعیت خوب سرمایه گذاری کنید و دارایی خود را افزایش دهید. یا شاید بخواهید در خانه تغییراتی ایجاد کنید. به طور مثال، وسایل نو بخرید یا تعمیراتی انجام دهید. هر چه هست، کارهایی که ربطی به پول دارند، امروز خیلی خوب پیش می روند. حتی در محل کار شاید کسی به شما پیشنهاد پروژه کاری خوبی بدهد. حواستان به فرصت های خوب باشد. در مسایل عاشقانه، شاید با شکست هایی روبه رو شده باشید. اما خودتان را سرزنش نکنید. همیشه برای یافتن فرد مناسب، فرصت هست. فقط باید عقل و احساس را در کنار هم داشته باشید.

دی

امروز هر چه تلاش می کنید، کارها به انتها نمی رسند. خیلی خودتان را اذیت نکنید. تا جایی که توان فکری و جسمی دارید، کار کنید. بقیه آن را برای فردا و روزهای آینده بگذارید. به خودتان فرصت استراحت دهید. این را بدانید که کائنات هدیه بسیار خوبی برایتان در نظر گرفته است. باید با دید مثبت به زندگی و رویدادها بنگرید تا بتوانید از این هدایا بهره بگیرید. در محل کار ایده هایتان را بیان کنید. آنها را در ذهنتان پرورش دهید و با تحقیق یک پروپوزال عالی ارائه کنید. در مسایل عاطفی نیز وسویه می شوید کارهای جالب و هیجان انگیزی انجام دهید. ایده بدی نیست. اگر فردی را در ذهن دارید، با شهامت در مورد احساسات خود با او حرف بزنید.

بهمن

کائنات دنیایی از انرژی را برای شما در نظر گرفته است. فقط باید با چشم باز و حواس جمع، همه آنها را به خود جذب کنید. هر ایده ای در سر دارید بنویسید. در کارهای خلاقانه می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید. نیروی ذهنی شما زیاد شده است. با همکاران روی پروژه های در دست انجام حرف بزنید و دانش خود را در اختیارشان قرار دهید. در مسایل عاطفی، این انرژی ها باز هم برای شما مفید هستند. می توانید با صمیمت و مهربانی زیاد، یک روز عالی برای خود و شریک عاطفیتان رقم بزنید. بهتر است چشم خود را روی جزئیات ببندید تا حس بهتری داشته باشید.

اسفند

اگر قرار است با کسی بحث کنید، باید برای حرف های خود دلایل قابل قبولی داشته باشید. برای تغییر دادن نظر دیگران باید مطالعه کافی و خودتان هم به حرف هایتان ایمان داشته باشید. بهتر است از دنیای خیال بیرون بیایید و واقعیت ها را ببینید . به این ترتیب، تاثیر گذاری بیشتری هم روی اطرافیان دارید. اطلاعاتی که در محیط کار به شما می رسد برای پیشرفت بسیار عالی هستند. از آنها استفاده کنید. در مسایل عاطفی نیز از جزئیات ناراحت کننده چشم پوشی کنید. نظرات خود را هم به طرف مقابل تحمیل نکنید تا بتوانید در کنار هم شادی زیادی را تجربه کنید. انرژی های امروز زیاد هستند، آنها را هدر ندهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی