i-tech

پیش از عرضه گلکسی نوت ۵ چندین منبع مختلف و قابل اعتماد از احتمال مجهز بودن این تلفن هوشمند به باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی سخن به میان آورده بودند، که در صورت صحت یافتن این موضوع به یقین فبلت کره ای ها بر حسب نمایشگر و چیپست بهبود یافته اش در فواصل زمانی طولانی تری نیازمند شارژ مجدد می شد.

اما همانطوری که می دانیم شایعه مذکور هرگز واقعیت پیدا نکرد و دیوایس مورد بحث در نهایت با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شد که البته همین باتری هم در بنچ مارک ها و آزمایش های گوناگون نتایج قابل قبولی ارائه نموده.

اکنون شنیده ها حکایت از این دارند که ممکن است ماجرای باتری دارای ظرفیت بیشتر عاقبت رنگ و بوی واقعیت بگیرد؛ اما در نسخه ای از نوت جدید که پسوند اکتیو را یدک می کشد. در واقع و بر حسب شواهد موجود گلکسی نوت ۵ اکتیو با قابلیت های مشابه نمونه اصلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی در راه است، مجوز و استاندارد IP68 دارد که دلالت بر ضد آب بودنش می کند و گمان می رود کمپانی کره ای آن را در جایی حوالی هشتم ماه نوامبر مصادف با ۱۷ آبان معرفی نماید.

گفتنیست سامسونگ در رابطه با گلکسی اس ۶ اکتیو نیز سیاستی مشابه را اتخاذ و آن را با باتری قدرتمند تر از مدل پیش فرض راهی بازار کرد. البته نباید این نکته را هم  فراموش کنیم بر حسب اینکه در مدل های اکتیو مقاومت بدنه یکی از اهداف اصلی عرضه محصول به حساب می آید بعید خواهد بود که شرکت سازنده هنوز دیوایس را با بدنه ای شیشه ای تولید کند.

۹۴/۰۵/۳۰
I-tech

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی