i-tech

اس ام اس جوک سری 101

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ق.ظ

اس ام اس جوک خنده دار مرداد 93

.

.

.

مورد داشتیم طرف 1روزتمام روی کیبورد دنبال دکمهf13 میگشته :-|
مدیونی فکر کنی من بودم :-(

.

.

اس ام اس جوک ورزشی

جوک استقلالی

.

.

یعنی این روی استقلالیامنوکشته دوبارتودربی 4تایی شدن یه بارم سوبله چوبله بعد به ما 4نشون میدن :|
یعنی من این روی استقلالیارو داشتم یک نفری به اسرائیل حمله میکردم:|

.

.

اس ام اس خنده دار مرداد 93

sms jok

.

.

این پسرایی که هستن تو شلوغی پله برقی مترو یه هنذفری(هنسفری،حسن فری ؛خدایی بلد نیستم!)میذارن تو گوششون 2هزارتا پله رو پیاده میرن بالا، اینا خیلی لطیف و حساسن قبلا هم یه شکسته عشقی وحشتناک خوردن اینا گناه دارن باهاشون خوب باشید

.

.

اس ام اس خنده دار فانتزی من اینه!.

.

فانتزیم اینکه یه بار که دارم از تو خیابون رد میشم . . .همینطور که دارم راه میرم یدفعی چشمم بخوره به دوتا پسره که دنباله یه دخترن. . .بعدش اون لحضه فردین بازیم گل کنه بدو بدو برم سمته ماشینو اون پسری که سمته راننده هستشو بیارمش بیرون تا میخوره بزنم بعدش دوستش بیاد از پشت بهم چاقو بزنه بعد اونا فرار کنن. . .دختره هم بیاد بالا سرمو بهم بگه لطف کردین بعد یه لحظه شبیه این فیلم هندیا تو یه نگاه عاشقش بشمو اونم عاشقم بشو . . . و من تو افق محو شدمو. . .خخخخ!لایک؛انشالله اتفاق بیفته برات.لایک؛میفته حتما

.

.

اس ام اس جوکهای خنده دار و بامزه

sms jok khande dar

.

.

پسره اسم دوس دخترشو سیو کرده A10A
بعد از تحقیقات عظیم محققان دریافتند
اسمش آتنا بوده!!!!!!

.

.

اس ام اس جوک مسافرت

اس ام اس جوک لایک کردن

.

.

اﺯ ﺷﻨﺒﻪ ﺩﻫﻨﻤﻮﻥ ﺳﺮﻭﯾﺴﻪ !!!!...

ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﻋﮑﺲ ﺷﻤﺎﻝ ﻻﯾﮏ ﮐﻨﯿﻢ ...
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ...
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻟﺐ ﺩﺭﯾــــﺎ ..
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺯﻫـــــــﺮﻣــــــــﺎﺭ

.

.

اس ام اس جوک و طنز مرداد 93

sms jok & khande dar 93

.

.

ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺩﻥ ﭼﺮﺍﺍﺳﻢ ﻫﻤﻪ ﺧﻤﯿﺮﺩﻧﺪﻭﻧﺎ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﺲ

ﺧﺪﺍﻭﮐﯿﻠﯽ ﺷﻤﺎ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﺗﺎﻭﻗﺘﯽ ﻧﺴﯿﻢ ﻭﭘﻮﻧﻪ ﻫﺴﺖ , ﻏﻼﻡ ﻧﻌﻨﺎﯾﯽ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﺪﻭﻧﺖ!
ﻧﺨﻨﺪﭘﺎﺳﺦ ﺑﺪﻩ

.

.

اس ام اس جوک مورد داشتیم

sms

.

.

مورد بوده طرف وقتی تو خونه تنها بوده برای اینکه ظرفی رو کثیف نکنه . . .
تخم مرغو تو سماور آپ پز می کرده :)
مدیونید اگه فک کنید من بودم ^.ـ.^

.

.

اس ام اس جوک کنکور 93

sms konkur

.

.

قراره نتایج اولیه کنکور بیاد!!!
منم یه برنامه مسافرتی ریختم برای دوری از جواب دادن به این سوال:چی شد قبول شدی؟؟؟
به نظرتون وقتی برگردم دیگه نمیپرسن؟؟؟

.

.

اس ام اس جوک تقلبی

sms daneshjui

.

.

علــــم حتی اگر در برگه ی نفر اولِ سالن باشد
دانشجویانی از سرزمین پارس از ته سالن به آن دست پیدا خواهند کرد :|

.

.

اس ام اس جوک جدید و مطالب طنز 93

sms

.

.

به نظر شما هم، با چنگال ماست خوردن،
منطقی تر هست تا آدم بلند بشه بره قاشق بیاره؟
یا فقط من خیلی منطقیم؟!!!!

.

.

اس ام اس جدید

sms jok

.

.

اعتراف میکنم بزرگترین عضو فامیل...

دماغ منه!!!!!:)


خخخخخخخخ تف

.

.

اس ام اس جوک بازی پو

joke bazi pou.

.

امروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم بو گندی میاد
دور و برمو نگاه کردم دیدم یه سری مگس دارن دور گوشیم وول میخورن
رفتم جلو دیدم

pou مرده
<روحش شاد ویادش گرامی>

.

.

اس ام اس جوک جدید مرداد 93

jok  93

.

.

همسایمون مبل خریده، بچش داشت تو کوچه بازی میکرد ک یه دفعه باباش از پنجره سرشو آورد بیرون داد زد و گفت :واس چی داری بازی میکنی؟ بیا خونه بشین رو مبل

.

.

پیامک جوک 2014

payamak jok 93

.

.

دو تا ماشین تو خیابون زدن به هم ... صاحباشون اومدن پایین و کلی دادو بیداد کردن ... تا اینکه یکی شون خیلی عصبانی شد و گفت : اخه برادر من ، الاغ.....

.

.

جوک جدید 93

jok 93

.

.

وقتی سرتون درد میگیره شقیقه هاتونو با نوک دو انگشت اشاره و وسط بمالید

شاید سردردتون خوب نشه ولی کلی کلاس داره... تو فیلما پولدارا که سر درد میگیرن اینکارو میکنن :)

.

.

اس ام اس خنده دار

sms jok jadid

.

.

سوار تاکسی بودم.به مقصد که رسیدم گفتم: آقا ممنون. من کنار اون وانت پیاده میشم. یهو وانتی حرکت کرد.
راننده خیلی جدی گفت: برم دنبالش؟

.

.

اس ام اس و عکس های خنده دار

sms

.

.

آقا دیروز بابام با عجله اومد تو اتاقم گفت سهراب سهراب بدو دوست دخترت دم در ایستاده داره از سرش خون می چکه آقا من عین چی از اتاقم دویدم بیرون دیدم داداشم با کمربند و مامانم با قابلمه ایستاده. یهو بابام بهشون اضافه شد ای کثافت معلوم شد دوس دختر داری آقا همشون دنبالم کردن کلی کتک خوردم الانم دو روزه توی دستشویی حبسم.
آخه پدر من این چه کاریه. من خودم می خواستم بهتون معرفی اش کنم. الان یه جای سالم تو بدنم نمونده.

.

.

اس ام اس های جوک

sms jadid

.

.

داداشم اومده باشوروشوق به مامانم میگه واس یکی از دخترای فامیل شوهرپیداکردم!!یکی نیس بهش بگه خواهرخودت ترشیده اونوخ تو...اینم داداشه من دارم؟!اصلایه ذره به فکرم نیس

.

.

اس ام اس خنده دار خواستگاری

sms

.

.

مورد داشتیم پسره سر اینکه دوس دخترش واسش پاستیل نخریده باهاش بهم زده!!!

.

.

اس ام اس

sms

.

.

یه بار معلممون بابامو خواست مدرسه بابامم اومد پشت در کلاس داشت بامعلممون حرف میرد که بچه ها در رو هل دادن و

بعله معلم پخش اغوش بابای ما شد
و از ان پس دیگر معلمی والدین بنده را نخواست!!!

.

.

اس ام اس جوک ورزشی

sms jok varzeshi

.

.

قانون پایستگی دانشجو:
دانشجو نه استخدام میشود نه فارغ التحصیل بلکه از دانشگاهی به دانشگاه دیگر انتقال می یابد!!!

.

.

اس ام اس جوک دانشجویی

sms jok daneshjui

.

.

داداشم وقتی کوچیک بود معلم بهشون چند تا کلمه داده بود که باهاش جمله بسازن.....
داداش خلاق من:
دوست: دوست من سیاه است
طویله: خانه ما طویله است
چند روز پیش داییم دفتر مشق داداشم رو پس از 20 سال نشون زنداداشم که تازه ازدواج کردن داد............
یه لحظه احساس کردم زنداداشم پشیمون شد.....بیچاره.....O _ 0

.

.

خاطرات خنده دار

sms

.

.

آقا مرده برای بچش تبلت خریده بچهه تبلتو انداخته تو وان حموم واسه اینکه تو روحیه بچش تاثیر منفی نزاره چیزی نگفته حالا مما یه روز خط کش بابامونو بردیم مدرسه ازمون کش رفتن.کل بزرگای فامیل اومدم پیش بابامون وساطت کردن تا بابامون تو خونه راهمون داد.

.

.

اس ام اس های جوک سری جدید مرداد 93

sms jok seri jadid 93

.

.

اینایی ک چپ و راست میگن ب ما نمیخوری رو اذیت نکنید اینا از اون دسته آدمان ک واسه ی ساندیس 2واحد خون میدن!

.

.

اس ام اس جوک کنکوری

sms jok 93

.

.

یکی از فانتزی های بزرگم اینه که جوابای کنکور بیاد و من نفر اول شده باشم و در حالی که خبرنگارا باهام مصاحبه میکنن توی افق محو شم. اصن یه وضعیه فکر کردن بهش هم حال آدمو خوب میکنه. تازه خیال پرداز هم خودتونین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی