i-tech

اس ام اس عاشقانه و ناب 93

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ق.ظ

اس ام اس و پیامک عاشقانه

sms asheghane 93

گرفتن دستانت ارامشم میدهد عشقم...حتی اگر عالم و آدم پشت سرم دنبال گرفتن دستانت از دستانم باشند...سردی دستات شاید از گرمای وجود دیگریست

.

.

اس ام اس عاشقانه تک مرداد 93

Sms

.

.

لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

.

.

اس ام اس عاشقانه 93

sms 93

.

.

برای توووووووو ........

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ! کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم . . .

برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه .. تو زیباترین آرزوی منی

.

.

اس ام اس های بسیار زیبای عاشقانه sms tak

.

.

من اگرعروس توباشم..دیگرهیچ لباسی برازنده ی اندام من نخواهدبود!آغوش توتمام قدمن رادربرخواهدگرفت..

.

.

اس ام اس های زیبای عروس

sms

.

.

اصـــلا شـکـسـت تـو رابـطـه ی عـاشـقـانـه بـا هـمـه چـیـزش قـبـول !
ایـن مـرضِ چــِک کـردنِ مـوبـایـل کـی خـوب مـیـشـه ...

.

.

اسمس عاشقانه روزای عاشقی

sms asheghaneh

.

.

گاهی وقتها حالم ازخودم که این همه دوستت دارم بهم میخورد...
عشق یک طرفه هم حدواندازه ای دارد...

.

.

اس ام اس و پیامک عشق یکطرفه

sms eshgh

.

.

دوست داشتن یعنی انچنان دیوانه اش باشی که وقتی بهت بدنگاه کردهم دلت بشکندوهم بریزد.

.

.

اس ام اس زیبا از عشق

payame eshgh

.

.

" عـــــــــــــــــــــــــــــــــــشق " فقط همون اولے

" بقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه " همه رهگذرن و رفتنے !

.

.

اس ام اس و پیامک عشق اول

sms eshghe aval

.

.

ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻋﺸﻖ

ﺍﺳﻢ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﻭﺝ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﺍﺯ

ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻧﺶ

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ

.

.

اس ام اس معنای عشق

sms asheghaneh 93

.

.

تو هم بگو دوستت دارم...
همیشه آن کسی نباش که میگوید:
منم دوستت دارم

.

.

عاشقانه های زیبا و پر معنا

sms

.

.

همه را صدا زدم جــز خــدا.. .
هیچ کـــس جــوابـم را نــداد جز خـــدا. . .

.

.

اس ام اس دیدار عاشقانه

sms 93

.

.

افراد زیادى وارد زندگیت میشن و بعدشم خارج میشن!
اما فقط عشقته که وقتى ترکت میکنه رد پاش تو قلبت باقى میمونه!

.

.

سخنان زیبا و جالب عاشقانه

sms asheghane

.

.

وقتی زن میگوید : دلم برایت تنگ شده ، یعنی دوستت دارد . . .
جمله ”دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست .
فهمیدن زن سخت نیست ، فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید . . . !
که عاشقانه می تپد ، نه بی دلیل . . . !

.

.

پیامک جدید عاشقانه مرداد 93

.

.

گاهـی بـه سـرم مـیـزنـد بـزنـم زیـر هـمـه چـیـز و هـمـه چـیـز...!

امـــــــــــــا...

"سَـــر" کــه کــاره ای نـیـسـت...

ایـن "دل" اسـت کــه فـرمـانـروایــی مـیـکـنـد...

.

.

عاشقانه های ناب وزیبا

Sms

.

.

دلم یک شب آرام می خواهد!!
با اهنگی رمانتیک؛
چند تا شمع؛
ویک عالمه...تو....

.

.

اس ام اس

sms tak va nab

.

.

مــَن نـَباشَــــــم دُنیــــــا یـــک مــَن کـَـــــم دارَد.

اَمــــّـــــا......

"تــــــو" کــــه نـــَبــــــاشے مــَـن یـــک دُنیــــــا کـــَـم دارَم.!!

تــَــفاوتـــــــ رو مـــےبیـــــنـــے؟!!

.

.

اس ام اس های پر معنا و تک عاشقانه 93

sms asheghaneh

.

.

میلیون ها و میلیاردها
آدم توی این دنیا هستند،
و همه شان می توانند
بی تو زندگی کنند؛
آخر من بدبخت چرا نمی توانم!؟

.

.

اس ام اس تنهایی و غمگین

sms gham

.

.

قشنگترین دیالوگ شهاب حسینی:
داشتم به صدات گوش میکردم حواسم به حرفات نبود . . .

.

.

اس ام اس دوستت دارم 93

sms love

.

.

”باختم‏”‏ تا دلخوشت کنم ؛
بدان برگ برنده ات سادگیم نبود .. دلم بود !

.

.

اس ام اس دلشکسته

.

.

عـــــزیزانی هستند که هیچ وقت تـــَــرکِت نمیکنن
امـــــّـــا . . .
خوب بلدن کاری کنن که خودت ،
یواش ، یواش ، پاورچین ، پاورچین ، ترکشون کنی!

.

.

اس ام اس های غمگین و بی تفاوتی

sms new

.

.

دلم شور میزند؛
نکند شیرینِ این و آن شده باشی!

.

.

اس ام اس دلتنگی عاشقانه و با احساس

sms love

.

.

ﺷﺐ ﺍﺳﺖ ﮐﻠﻨﺠﺎﺭ ﻣﯿﺮﻭﻡ …
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﻬﺎﯾﻢ …
ﺑﺎ ﻗﻠﺐِ ﻟِﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ …
ﺑﺎ ﻏُﺮﻭﺭِ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ …
ﺳﺮﺍﻏﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻡ …
ﻧﮕﯿﺮﻡ .. ﺑﮕﯿﺮﻡ ..
ﻧﮕﯿﺮﻡ …
ﻧﺰﺩﯾﮏِ ﺻﺒﺢ ﺍﺳﺖ …
ﺩﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺯﺩﻡ …
ﻣﺸﺘﺮﮎِ ﻣﻮﺭﺩِ ﻧﻈﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝِ ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ !!

.

.

اس ام اس های بی تفاوتی عاشقانه

sms

.

.

هی رفـــیقـــ..
تــــو هرچـــی دلتــــ میخـــواد صـــداشـــ کـــن..
عشـــقـــ؟
دوســـتــــ داشـــتــــن؟
عادتــــ؟
حـــماقـــتــــ؟
بـــرام مهم نیســـ چـــی صـــداشـــ میکـــنی..
مهم اینه کـــه من این حـــســـُ بـــا کـــل دنیا عوضـــشـــ نمیکـــنم
این حـــســـ کـــل زندگـــی منه.......

.

.

اس ام اس خسته از عشق

.

.

نه تو رفتی نه من …
تمام این تنهایی به خاطر آمدن یه غریبه بود !

.

.

اس ام اس های دل خسته

sms del khasteh

.

.

به جان چشمانت قسم
اینبار آنچنان رفتنی ام …
که ، کاسه های آب را هم قسم دهی
نه آن روزها باز میگردند و نه من . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی