i-tech

فال روزانه 13 / 05 / 1393

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

فال روزانه 13 / 05 / 1393


فروردین

امروز یاد می گیرید محکم تر باشید و دست از اعتراض کردن بردارید. باید همسوی دیگران و جریانات زندگی حرکت کنید تا بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. اگر رویداد ناخوشایندی برایتان پیش می آید به جای نگاه کردن به جنبه منفی آن، سعی کنید از آنها درس بگیرید و برای آینده خود تجربه جمع کنید. در محل کار اگر موضوعی هست که ناراحتتان می کند، بهتر است سکوت کنید. از اینکه چند کار همزمان را به عهده بگیرید هراس نداشته باشید. با آرامش کارهایتان را انجام دهید. در مسایل عاشقانه نیز این را بدانید که دو طرف نباید شبیه هم باشند و شبیه هم فکر کنند. به جای ناراحتی یا تعصب بی مورد، از علاقه خود حرف بزنید و در کنار هم شاد باشید.

اردیبهشت

امروز تقسیم کار کنید تا بتوانید به خوبی از عهده کارها بر بیایید. توان انجام کارهای بسیاری دارید و می توانید شاهد پیشرفت در شغل خود باشید. بهتر است ارتباط های اجتماعی خود را گسترش دهید تا بتوانید دیدگاه های جدید بیابید و برای نتیجه بهتر، برنامه ریزی های دقیق تری داشته باشید. شاید به فردی علاقه مند شده باشید که نمی دانید آیا شما را دوست دارد یا خیر. بهتر است مراقب باشید. اگر فرصت حرف زدن با هم را داشتید، مراتب احتیاط را رعایت کنید تا فعل های شما دستوری و یک طرفه نباشند.

خرداد

حساسیت بیش از حد موجب می شود تا در لاک تنهایی خود فرو بروید. بهتر است نقاط ضعف خود را شناسایی و آنها را برطرف کنید. تردید و دودلی در کار و تصمیم گیری ها به ضرر شما است. به ندای قلب خود گوش فرادهید و کاری که تصور می کنید درست است را انجام دهید. در مسایل عاطفی دو احتمال وجود دارد یا همه چیز خراب می شود تا به شکلی خوب سروسامان می گیرد. خوبی آن به شما و افکار شما بستگی دارد. بهتر است با یکدیگر حرف بزنید و مشکلات را حل کنید. شاید در ظاهر سخت باشد، اما این حس های منفی گذرا هستند. خودتان را در دام آنها گرفتار نکنید.

تیر

برای اینکه به مقامی که دوست دارید برسید باید تلاش کنید، صبور باشید و اعتماد به نفس داشته باشید. باید بتوانید گروه همکاران را مدیریت کنید. برای این منظور باید ذهن خلاق و آینده نگر داشته باشید. این نتیجه نیز با آزاد کردن فکر از مشغولیت های بیهوده و مطالعه و تحقیق حاصل می شود. به مهارت های خود ایمان داشته باشید. از اینکه در مورد علامت سوال های ذهنی خود سوال بپرسید هراس نداشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا در مسیر درست گام بردارید. در مسایل عاشقانه نیز در وضعیت متضاد قرار دارید. نمی دانید راه درست چیست. در نوعی بلاتکلیفی ذهنی گرفتار هستید. بهتر است از یک بزرگ تر در این مورد کمک بگیرید تا بعدها از کارها یا رفتارهای خود پشیمان نشوید. 

مرداد

امروز باید تلاش خود را افزایش دهید. در غیر این صورت از چرخه پیشرفت باز خواهید ماند و شاید نتوانید به این زودی آن را جبران کنید. تا حد امکان آرامش خود را حفظ کنید. اجازه ندهید استرس یا نگرانی بر شما غالب شود زیرا ممکن است با اطرافیان وارد دعوا و مشاجره بشوید که اصلا خوب نیست. به جای تنبلی بهتر است سرعت خود را بیشتر کنید. در مسایل عاطفی به شدت به دنبال یافتن مسیری برای بهبود هستید اما حاصل نمی شود. اگر هم کسی در رویایتان هست که می خواهید با او وارد رابطه نزدیک شوید، این را بدانید که امروز زمان خوبی برای آغاز نیست. تضادهای امروز زیاد است و ممکن است به ناراحتی شما بینجامد.

شهریور

روز دشواری در پیش دارید. رفتار همه به نظرتان بسیار خودخواهانه است. احساس می کنید بیش از حد برای دیگران ارزش قایل هستید. همین طور هم هست. شما هم بد نیست خودخواهی خود را بیشتر کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و برای خواسته های خود بجنگید. در مورد مسایل کاری اما یک روز موفق و عالی در انتظار شما است. شما پاسخ بسیاری از سوال ها را دارید و همکاران می توانند از ایده هایتان استفاده کنند. از این موقعیت برای ترفیع خود نیز بهره بگیرید. در مسایل عاطفی شاید مجبور باشید با فرد دلخواهتان حرف بزنید. از آن فرار نکنید. این موقعیت شاید به بهبود رابطه شما کمک کند.

مهر

امروز انرژی بسیاری دارید و می توانید از آنها برای مقابله با مسایل مختلف استفاده کنید. از چیزی هراس به دل راه ندهید و بدانید همه سلاح های لازم برای موفقیت را در جیب دارید. بین انتخاب راه به خود تردید راه ندهید و با اعتماد به نفس آنچه عقل و دل هر دو قبول دارند، را برگزینید. با منطق بیشتر می توانید حس بهتری داشته باشید. در مسایل عاطفی نیز بهتر است آرام باشید و با عشقتان حرف بزنید. با معجزه کلمات می توانید هر دردی وجود دارد را از میان بردارید و شادی را به رابطه خود بازگردانید.

آبان

اعتماد به نفس خود را در هیچ شرایطی از دست ندهید. با مشت پر به جنگ موانع بروید و تا وقتی موفق نشده اید، از حرکت باز نایستید. با اطرافیان مهربان و خوش اخلاق برخورد کنید. دایم لبخند به لب داشته باشید و بدانید ارتباطات در جهات رسیدن شما به اهدافتان بسیار مهم و ضروری هستند. در محل کار ایده های ذهنی خود را مطرح کنید. برای چیزهایی که نمی دانید سوال بپرسید یا تحقیق و مطالعه انجام دهید. در مسایل عاشقانه بسیار شاد خواهید بود. شاید بتوانید امروز با فرد دلخواهتان وارد صحبت شوید و یک رابطه جدید و شادتر را آغاز کنید.

آذر

در مورد تفکرات خود حرف بزنید. از اینکه نظرات و ایده های خود را به زبان بیاورید هراس نداشته باشید. جسارت و شهامت لازمه پیشرفت هستند. با اعتماد به نفس و اعتماد به خوب بودن نظراتتان، آنها را با افراد لازم در میان بگذارید. اگر چیزی را نمی دانید سوال بپرسید یا در مورد آن مطالعه کنید. انرژی های امروز شما را به سمت موفقیت می کشانند. ارتباطات خود را توسعه دهید و با انسان های جدید و دیدگاه های نوین آنها آشنا شوید. در مورد مسایل عاطفی نیز یک روز معمولی اما خوب در انتظار شما است. می توانید با هم مکالمه های سازنده ای داشته باشید و اگر مشکلی هست با هم برطرف کنید.

دی

امروز می توانید از قدرت بیان خود استفاده کنید و دیگران را مجذوب خود کنید. این فرصت را دارید تا در جمع های کاری یا دوستانه، رشته کلام را به دست بگیرید و استعدادهای خود را بروز دهید. اگر موضوعی هست که در مورد آن نمی دانید، بهتر است سوال بپرسید. این از دانش یا مهارت شما نمی کاهد و حتی موجب بهبود کارهایتان می شود. در روابط عاطفی نیز فرصت این را دارید تا با فرد جدیدی آشنا شوید و در مورد حس های درونی خود با او رف بزنید.

بهمن

عصبیت را کنار بگذارید. با اعتماد به نفس حرف بزنید و بگذارید دیگران به خوبی احساسات شما را بدانند و بشناسند. با سکوت فقط خود را آزار می دهید و این خوب نیست. شاید در محیط کار برخی مشکلات بروز کنند که با آرامش می توانید آنها را مدیریت کنید. ارتباط با افراد جدید برای شما بسیار مفید خواهد بود. چیزهای در سر دارید که شما را از عشق می ترسانند. اما درست و بر اساس قلب خود رفتار کنید و ترس های بیهوده را کنار بگذارید.

اسفند

انرژی های امروز زیاد هستند و می توانید با یک برنامه ریزی دقیق همه کارهای عقب افتاده را کنار بگذارید. شاید خودتان از این همه انرزی فکری و جسمی که دارید خبر نداشته باشید. با دیگران حرف بزنید و ایده هایتان را مطرح کنید. البته رایگان آنها را در اختیار همه قرار ندهید. باید مشکلات کاری خود را نیز برطرف کنید و امروز زمان مناسبی برای این امر است. در مسایل عاشقانه دوست دارید رابطه مستحکمی داشته باشید. عصبانیت را از خود دور کنید و در کنار شریک عاطفی خود خوشحال باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی