i-tech

رفع خطای additional log on information may be required

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ب.ظ

خطای additional log on information may be required

برای رفع این خطا در ویندوز 7 به ریجیستر ویندوز وارد شده و به مسیر زیر رفته : 

HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Services/NlaSvc/Parameters/Internet

ریجستر HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEMCurrentControl/SetServices/NlaSvc/Parameters/Internet

و در این قسمت بر روی EnableActiveProbing دابل کلیک کنید و مقدار value data را به 0 تغییر داده و ok را بزنید 

توجه: برای رفتن به ریچستر کلید ویندوز و R را گرفته و در run تایپ کنید regedit و بر روی ok کلیک کنید

نظرات  (۳۵)

تشکر
ممنون خیلی مفید بود.
احسنت
عالی بود
با سلام 
خیلی ممنون استفاده کردم خیلی خوب جواب داد. برایتان آرزوی سلامتی و شادی دارم.
mard damet garm
ظاهر شدن این خطا یک علت ساده دارد، فیلترینگ ایران کاملاً بی دلیل آدرس www.msftncsi.com را فیلتر کرده، سرویس Network Connection Status Indicator-NCSI ویندوز از این آدرس برای تشخیص وصل بودن اینترنت استفاده می‌کند. فیلتر کردن این آدرس کاملاً بی ربط و بی معنی است و فقط دلیلش گیجی و کم سوادی و فله‌یی فیلتر کردن است.
سلام دست شما درد نکنه مشکل رفع شد.
خدا خیرت بده خیلی اذیت میکرد این پیام
سلام . ممنون . کاملا مفید بود
مشکلم رفع شد
سلام مفید بود به امید پیشرفت روز افزون شما
Great, solved the problem
thanks
بسیار عالی و مفید . تشکر تشکر تشکر
آقا دستت درد نکنه
من دیگه مادرم کم کم  ناراحت شده بود :D
از مدیریت سایت خیلی ممنونم
و از حامد خان هم بخاطر توضیح عالیشان سپاسگزار
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۵ شمیم شمیمی
سلام واقعا سپاسگذارم واز حامد جان هم سپاسگذارم ازبابت توضیحاتشون.فقط خواهش میکنم قسمت قرمز رو ببرید اولش.چون خود من رفتم یک سایت دیگه و مسیر رو پیدا کردم....سپاسگذارم
ممنون
دم شما گرررررررررررم
ممنون

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۳۰ بابک بابازاده
واقعا عالی بود

مرسی داشتم اذیت می شدم واقعا
آورین، آورین
دمت گرم داداشم عالی بود
با سلام.من هم مقدار را صفر کردم ولی الان فایرفاکس هر لینکی میخوام برم Hello, new user میدهد با یک کلید ok که تا کلیک نکنم صفحه درست بارگذاری نمیشه. آیا ربطی داره؟
tnx honey
خیلی از راهنمایی تون ممنون
ممنونتونم دو ماه با مخابرات در گیر حل این مشکل بودم اما بلد نبودند !!!
۱۸ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۹ سهراب (فرسیو)
عالی بود! دست شما درد نکند، ممنون!
بسیار مفید بود.سپاسگزارم
واقعااااا متشکر
خدا پدر مادرتو عمر طولانی عطا کنه
پاسخ:
ممنون
توضیح عالی و واضح. ممنونم.
عالییی بود دوستتون دارم
aaaaaaaaaaaaaali
مرسی واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی