i-tech

پیام ایمیل پست الکترونیکی

شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس رایانامه با همکاری توسعه‌دهندگان افزونه‌های مرورگر‌ها همواره درصدد هستند تا خدمات جدیدی را ارائه دهندکه امکان ره‌گیری رایانامه‌ی ارسالی کاربران را ارائه دهد. 

اما برای کاربران جیمیل در گوگل کروم، افزونه‌ای به نام MailTrack کار ره‌گیری را بسیار ساده خواهد کرد.

جمیل

MailTrack می‌تواند یک تصویر کوچک سبزرنگ در کنار هر رایانامه‌ی ارسالی نمایش دهد که زمانی که دریافت‌کننده این رایانامه را باز کند، تصویر پررنگ شود. البته این افزونه می‌تواند مانند یک پیام دریافت به صورت اعلان، به محض باز شدن رایانامه در گوشه‌ی سمت راست مرورگر نمایش داده شود. این افزونه پا را فراتر می‌نهد و نشان می‌دهد که با استفاده چه دستگاهی رایانامه ابتدا خوانده شده است! و می‌تواند یک رایانامه‌ی اعلان خوانده شدن رایانامه به کاربر فرستنده ارسال کند که کاربر زمان دقیق خوانده شدن رایانامه‌اش را بداند.

جیمیل پست الکترونیکی

برای نصب این افزونه، وارد تنظیمات گوگل کروم شوید و سپس مسیر chrome://extensions را انتخاب کنید. لازم است برای نصب یک افزونه وارد حساب کاربری جیمیل شده باشید، سپس نام افزونه را جست‌و‌جو کنید و پس از نصب در فهرست افزونه‌های نصب‌شده نام MailTrack نیز اضافه می‌شود، مطمئن شوید که این افزونه فعال است.

پیام ایمیل پست الکترونیکی

پس از آن در هنگام ارسال رایانامه می‌توانید انتخاب کنید که پس از باز شدن رایانامه برای شما اطلاعیه‌ای ارسال شود یا خیر. همچنین دقت کنید که این افزونه یک امضا به انتهای رایانامه امضا می‌زند که در هنگام ارسال در صورتی که نمی‌خواهید به دریافت‌کننده اطلاع دهید از این افزونه استفاده می‌کنید، بهتر است آن را حذف کنید.

منبع : news.asis.io

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی