i-tech

صحبتهای بازیکن تیم والیبال

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ب.ظ

کاپیتان معروف: مردم ایران عاشق والیبال هستند و ما را حمایت می کنند

میر سعید معروف در نشست خبری پیش از بازی ایران و لهستان گفت: فردا سخت می جنگیم تا خودمان را بهتر نشان دهیم. مردم ایران همه عاشق والیبال هستند و مارا حمایت می کنند.
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری پیش از دو مسابقه ایران و لهستان در گدانسک که شب گذشته در سالن آرگو آرنا برگزار شد، اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل لهستان در تهران داشتیم. یکی از سخت ترین بازی هایمان بود و خیلی خوشحال هستم که به پیروزی رسیدیم و پیش بینی می کنم که برای فردا و پس فردا بازی خیلی سخت تری داشته باشیم. می دانیم که والیبال در لهستان جو خیلی خوبی وجود دارد و خیلی ها برای تشویق تیمشان به سالن می آیند. ما برای نخستین بار هست که به مرحله نهایی صعود کردیم و فردا باید سخت بجنگیم تا خودمان را بهتر نشان دهیم.


وی در جواب خبرنگار لهستانی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که والیبال ایران به این رشد و تکامل رسید و آیا پول زیادی به آن تزریق شد و یا علت دیگری دارد، گفت: ما تا چند سال پیش تیم قدرتمندی نبودیم و البته هنوز هم برای رسیدن به سطح اول والیبال دنیا راه زیادی داریم. سه سال پیش ما وقتی با مربی قبلی مان شروع کردیم، خیلی روی ذهنیت ما کار کرد. روی ذهنیت کل بازیکنان ایران کار کرد. پیش از حضور آن مربی فقط در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و قهرمانی آسیا بازی می کردیم و هیچ وقت با تیم های سطح بالای دنیا بازی نمی کردیم. ولی پس از حضور وی در ایران، سعی کردیم بازی های دوستانه با تیم های بزرگ دنیا انجام دهیم و در تورنمنت های اروپایی بازی کنیم. با برزیل، امریکا و... بازی کردیم و اون موقع بود که رشد کردیم و الان هم یک مربی خیلی خوب و بزرگ داریم و با این جوی که در ایران به وجود آمده همه مردم عاشق والیبال شده اند و همیشه ما رو حمایت می کنند و نتایج والبیال را پیگیری می کنند که این موضوع به ما خیلی انگیزه می دهد تا سخت تر کار کنیم. مطمئن باشید که در آینده بیشتر پیشرفت می کنیم. ما می توانیم خیلی چیز ها در مسابقه با تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان یاد بگیریم. به خاطر اینکه آنها تاریچه بزرگ والیبال هستند. هرگاه شما چیزی یاد بگیرید مطمئنا روز به روز پیشرفت می کنید. امیدوارم که در مسابقات جهانی لهستان هم پیشرفت کنیم و موفق شویم.

منبع : sepidad.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی